اشتباهات رایج در طراحی وب سایت

برخی از اطلاعات بسیار مهم‌اند و قطعا مخاطبان زیادی را جذب می‌کند. سعی کنید آن کلمات را بلد کنید تا راحت‌تر در معرض دید قرار بگیرند. می‌توانید بخشی از مقالات و اطلاعات اصلی سایت را به صورت خلاصه و بلد شده در صفحه اول سایت نمایش دهید و مخاطب را برای خواندن اطلاعات کامل به صفحه دیگر ارجاع دهید.

۱۰- تیتر جذاب

چرا سایت خدماتی ؟

امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

سایت خود را پیش از آپلود در چند مرورگر مختلف چک کنید. زیرا ممکن است در برخی از مرورگرها سایت شما لود نشود و یا بالا نیاید. از اشتباهات رایج در طراحی سایت توجه به این موضوع است. چون هنوز برخی از کاربران با مرورگرهای قدیمی کار می کنند و عدم توجه به این موضوع باعث می شود تا بخشی از مخاطبان خود را از دست بدهید.

18- تگ ALT و Title

مهمترین اشتباه رایج در طراحی وبسایت این است که نکات و فاکتورهای کاربردی را به هزینه سایت خدماتی دست فراموشی بسپارید. هزینه سایت خدماتی تصور نکنید که پس از آنکه هزینه سایت خدماتی شما بالا آمد به خودی خود رنک و رتبه سایت بالا می‌رود و سایت بلافاصله مخاطبان را به سمت شما می کشاند. خیر اصلا این طور نیست. همه چیز به امتیازات سایت شما بستگی دارد. شمایل و امکانات سایت باید نیاز مخاطب را برطرف کند و فراموش نکنید که شما با میلیون ها سلیقه متفاوت طرف خواهید بود. پس در زمان طراحی سایت، چالش های اشتباهات رایج در طراحی سایت را بشناسید.

انتخاب زیرساخت مناسب سایت با توجه به نیاز هر کسب‌و‌کاری، مستلزم دانش و تجربه کافی است که اگر بدرستی انتخاب نشود در مسیر بازاریابی دیجیتال نیز با مشکلات زیادی مواجه می‌گردد.

دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی گرافیکی، کمپین تبلیغاتی و عکاسی صنعتی برخی از خدمات حوزه دیجیتالی می باشد که در این مسیر دیجی دینگ افتخار ارائه آنها را دارد.

تگ های H جز مواردی است که در سئو و رتبه بندی سایت بسیار مهم است. استفاده از آن هم خوانایی سایت را بالا می‌برد و هم توجه مخاطب را بیشتر به مطلب جلب می‌کند. در واقع هر جمله ای که جزو تگ اچ باشد، به صورت بلد شده مطالب را برای خواننده تفکیک و مطالعه و بررسی را آسان تر می‌کند.

۱۲- دامنه سایت

کار کردن با شرکت‌های متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشته‌اند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.

یک هاست خوب و معتبر، اعتبار بیشتری به سایت شما می‌دهد. شاید مخاطب به صورت مستقیم با هاست شما روب سایت خدماتیرو نباشد. اما سرعت سایت بخشی از جذابیت و حفظ مخاطب است. طبق آما،ر زمان مناسب برای بارگذاری محتوا بین ۱ تا ۳ ثانیه است. عموما کاربران بیش از این زمان صبر و بردباری ندارند و اگر زمان بارگذاری بیش از این طول بکشد مخاطب، سایت را می بندد.

یکی از اشتباهات رایج در طراحی وب سایت خدماتی سایت، استفاده از هاست‌های رایگان و اشتراکی است. با استفاده از هاست رایگان و یا کم کیفیت، سرعت عملکرد سایت شما پایین می‌آید. در نتیجه حوصله مخاطب را سر میبرد و علاوه بر آن با سایر پلتفرم های اجتماعی هم مرتبط نخواهید شد. مهم تر از همه خودتان مالک اصلی سایت تان نخواهید بود.

۵- جایگاه محتوا

About the Author

You may also like these